Pages

Wednesday 6 May 2009

Belog..ini satu TREND??

hurm..actually aku dalam proses membaik pulih kan belog ini...agak susah la jugak sebab aku ni bukannye computer gigs.tak pandai sangat la nk meng"edit' blog2 neh...so,mintak la pertolongan denagn mereka2 yang da expert ngn belog...

eheh.kodok ak aku...kampung giler..XOXO
anyway,kampung2 pun leh blaja kan..even aku bdk comp sc...lalalala~

takpe.takpe.

erm jeles gak kengkadang aku tgk belog2 kengkawan yg len.ter'update' selalu.cantik.meriah.
wah.wah...
tapi,betol la berdasarkan pemerhatian aku...blog ni da mule menjadi trend di kalangan2 remaja sekarang ni...ta kire la ape jenis skalipun...maybe kat blog la tempat mereka meluahkan segala buah pemikiran,kekreativitian masing2(nta btol tak aku eje)...tempat memuntah kan segala idealisme..pergh!skema giler..anyway im not dat kind of person..uhuh

kawan.kawan...ingat!jangan salah gunekan belog anda yer..

0 comments: