Pages

Thursday 21 May 2009

EP...yippie...

salam kawan.kawan

selamat bertemu kembali.hurm.
susahkan nak mengkonsisten kan peng'update'an belog neh..sbb hari2 nak kene ada idea nk tulis ape.dan idea 2 seharusnye idea yang baru...supaya orang tak bosan nk jelajah belog neh

anyway.
seperti title diatas..EP..kawan.kawan tw tak pe maksud EP 2 sebnanye?..hell yeah.aku pun sebnanye tak tw pe makne EP neh and commonly EP ni digunakan oleh musician kn?
kawan.kawan perasan tak?

tak perasan takpe.
kite teruskan.
kite dengar banyak sekarang kn.band2 dari dalam malaysia.yang memperjuangkan musik2 tanahair..mempertahankan band2 tempatan...or dengan name lainnye..band2 indie neh...indie ea..bukan band india(ade mereke neh.even tak feymes)uhuhu...
so, banyak la mereka kuarkan EP ni untuk kiter.cam Yuna.HunnyMadu.Bunkface..ni seme band2.ok ade jugak yang individual sbb bukan seme yang menubuhkan band sendiri..
okeys2...back to the definition.aku tahu korang terpinga2 dah kn..ape la yang aku bebelkan neh..

EP stands for "extended play" as they are longer than the original single, usually containing 4 tracks. Artists usually release EPs before their whole abum comes out. It is to give the fans a taste of what is coming.
Then, that's what its mean by EP ye kawan.kawan..

Dan,alkisah nye kenapa aku menulis tentang tajuk ini adalah..
selepas berjam2 aku menggodek FB aku.setelah sekian lama aku membiarkan rangkaian soSIAL aku tuh bersawang.aku terjumpe la seorang hamba allah yang da sekian lama aku tak mengutus komen...godek punye godek FB die 2...dapat satu website yang menghubungkan pada TheGoodFellas(klik)..

hurm.

semakin ramai orang2 kite yang mula untuk menempah nama di negara orangkn...tak silap aku mereka ni kat Sheffield,UK..dan diorang telah pun mengeluarkan EP diorang yang mengandungi 6buah lagu..aku pun dah dgr lagu 2..erm.sebagai peminat musik antarabangsa.dan tak berapa minat sangat ngan band2 indie neh.bagi aku ok la...aku bg 2.5 bintang dari 5 bintang aku...blom dapat kalahkan bunkface lagi.or yuna.
huhuhu.

okay.sekian sahaja la bebelan untuk hari ni.sebnanye takde idea pun nak tulis...


p/s:...attention to cik razfira.kami bercadang untuk melawat anda di pertengahan bulan 6.sama aku.fithri dan acid...nnt aku btw cmne plan kami yer...(klo jadi la.insyaallah).sape nak follow inform awal2..jum kiter gegarkan umah cik razfira.

~bila kosong.babai

7 comments:

orangeHerHunny said...

Buat announcement...JEMPUTAN KE RUMAK CIK RAZFIRA ...nak?

Raz said...

owh baru jer nak mesej tadi

haha ok..aku sedie je menanti kdatangan korang

bawak r ramai2 leh wat kenduri skali

hehe

ikhlas ni..btol

shu jalal said...

orangeHerHunny:

nampaknye kiter da dapat green light dr cik razfira

die berbesar hati untuk mengadakan kenduri.

uhuh...

shu jalal said...

RazFiRa:

ohohoho
tgu ela kedatangan kami yer.
tapi masalahnyer.
klo laki.nak bermalam cane?

orangeHerHunny said...

Kene tunggu gaji kot...???

pZah said...

dok dgq je EP.. EP..

tapi pa kejadahnya pn xtau.

hohoh

~uit aku nk ikut gak!
mai perlis dulu ambik aku..=p

Raz said...

err..cmane?

xpe2 tu pk nnt

haha bole plak

jom r pzah join skalik