Pages

Friday 15 May 2009

cess...cess....dan cess...lagi!!

Aaaaa.......aku bangang bengang!!!!

aku bengang sebab aku da dapat laptop aku balik...tapi yang membuatkan aku bengang ialah apabila laptop 2 menunjukkan kebangangannye...bengang gler!!

aku pegi hantar format kat kedai D*.**...gler kedai 2 mmg menjadi feverat kluarga aku.
hapa taknye..seme laptop tok.nek.pakcu.maklang.pakngah.pakbusu.sdare.sdari.spupu.spapat seme hantar kat kedai 2...and wat im really not understnd is...y they r really fu**ng believe ngan kedai mamat 2...??!

"weh...takat format cam budak skola rendah.adik aku pun pandai buat!!..aku pn bleh la sebnanye.."

Yang buat aku hangin sampai paras otak adalah kerosakan dan kadar bayaran yang dikenakan.untuk pengetahuan kawan.kawan sekalian..laptop aku sebnanye...sebena-bena nye lah kan...kene serang trojan je..dan untuk mem'format' balik hasil serangan trojan 2..kacang giler tak payah buang kulit...en.boss boleh buat 1 malam..wth?!
tak caye leh tanye qis...

hish.
sakit hati aku..

takpe.takpe.
berbalik pada cerita.alkisah nye kerosakan laptop aku adalah disebabkan overheat...alasan yang sama yang dgunakan untuk laptop2 kerabat2 aku yang lain ble hantar kat sne...freakng liar tk?!
sbb aku tk pnah rase lptop aku overheat(sbb sebelum ni tkde la lembab cam lpas aku dapat lptop neh)

huh.hangin.hangin(kipas....!~)

peh2.yang si BOB 2 pegi repair aku punye mainboard..charge rm60 kat situ..dah repair.repair..aku tanye die balik..

aku:..yang ko format 2 pebende plak?!siap ngan installation...orang suh install antivirus ko tak install plak?

BOB:..oh!itu...mainboard 2..(blablabla...maleh aku nk ingat..f*** u)..tapi,saye tak install la antivirus.sbb die detect virus kat D..so,saye pun berbelah bagi nk tekan delete ke tak...kang saye tekan seme document ilang...

aku:..(monolog)..f*** u!!...dah aku kate format balik..sah2 la aku suh delete seme bahlul!..tak kire la ape jd skalipun..install la antivirus.............ei,bodoh!
so,i just want 2 know what do you for charge for rm35 tuh?!...format skali ngan installation?
install pe?!

BOB:...install pe??...install la....

aku:...(monolog lagi...)..ei,bodoh la makhluk sekor neh!...
dah la...takpe.takpe.takpe

BOB:...nta pape nta...

dem you
die kate aku nta pape..
dem.dem.dem....!!!~
aku curse kedai ko tebakar....

so,agak2 korang bape die charge aku??

.......rm95..............just untuk damn f***ing format ngan repair mainboard.

huuuhhh..................................hot!!
aku balik kne bebel lagi ngan papa terchenta..wtf?!

BOB..aku akan pastikan ko musnah!!....
hahahahahahahahahahaha...

*diam*

takpe.aku hantar balik laptop ni kat die..siap la ngko BOB..aku carut ko dpan2.ko ingat ko sorang blaja komputer...aku pun blaja la...
IM NOT IDIOT!!~

kepada cik razfira.bertuah anda sebab dapat servis grantis!...

aku.
cemburu.
waaaaa.....


dah.dah
solat~x(





~bila kosong.aku hot!!

2 comments:

Raz said...

erkk..95?

adoii..

aku rase pasni kte kene blaja format comp la

ces ko jgn pcaye lgdgn si bob sengal tuh

shu jalal said...

trime kaseh atas keprihatinan ko plak terhadap aku..

sengkek aku bulan neh.

uhuk.uhuk.(-_-!!