Pages

Friday 15 May 2009

cikgu.cikgu...

okeys la kawan.kawan

hari ni namblas mei kn?ingt tak hari pe??

ye.pandai
hari guru...

yes.
sebagai memperingati jasa2 guru kite sedari kite kecik.dari umo kiter 5tahun.kiter masuk tadika.cikgu gak yang tolong basuh cebuk kiter bile kiter nangis2 nak balik.pas2 tetibe terberak dalam suar(haha!bukan aku...).cikgu la yang mule2 ajar kite bace A.B.C..even time 2 ckgu 2 rase kite la yang paling b**** skali...ajar tak pandai2 gak..(tapi, aku tadika slalu dapat no. 1)
cikgu gak la orang yang palling banyak berjasa dalam mendidik kte instead of mak abah kiter kn?..

kenangan.kenangan mase skolah dulu.
i miss my old times.miss my pren.haram aku totally lost contact ngan mereka.

ni gambar aku mase tadika dulu.aku carik gak gamba klas aku mase tadika dulu.tapi.da ilang.misplace.beysela gamba berkurun.hurm aku ade twin.so,mase skola.p mane2 pun aku ngan twin aku ne je la.duk pun seblah2.g tandas same2(tapi.masuk lain2 la eh)....



ni plak gambar bile aku da msuk skola rendah....
jangan carik aku yang mane.

hahahahaha..
sebab korang takkan nampak.
tapi.
klo da nampak senyap.senyap je
aku dulu skola kat SRI ABIM.dari dejah 1 sampai dejah 6.ngan twin aku gak.klas same.duk pun seblah

oh.
seblum terlupe.dejah 1 sampai dejah 3 aku skola kat SRI ABIM johor.pas2 pindah kajang.aku skola kat Sg.Ramal..hehe
gambar kat atas neh gambar kat skola baru

tapi.

aku mmg feymes.1st sebab kami twin.mane2 je muke kami.cikgu.cikgu sayang kami.full attention kat kami.dan kami juga pandai.slalu dapat no.1(tapi number kitorang tak share la)...
huhuhu...


bile masuk skola menengah.kitorang da bepisah.die kat SMK J3 aku plak masuk skola pak hamid.mmg aku da dtakdirkan jd manusia pandai(erk?!)...
hehe..cari la sape2 yang korang knal dalam gambar neh..

erm.
sempena hari guru ni kan
aku sebnanye nak mintak maap la sesangat kat cikgu klas aku(yg pakai tudung putih 2)..hehe.cikgu..tak ingat name..
aku terserempak ngan ustazah hari 2.tapi...
aku wat tk taw..sbb otak aku memproses..

(monolog)..."cam aku knal wajah ni...tapi?.."
aku terus bla.

jahat nye aku.

bile aku tgk gamba ni balik.sah.
cikgu kelas aku upenye.
waaaaa

cikgu.aku mintak maap dengan sepenuh hati aku..aku mmg pelajar yang tak kenang budi.(-_-!!
tsk.
jadik.lpas form 5 aku masuk Matrik Melaka.setahun kat sne..i'd a lot of frens..I MISS Y'ALL!!so much...tapi.nasib bek aku tak pnah lost contact ngan mereka.frenster ade..
hehehe.
aku tak upload gamba sebab malas nak scan.
den,aku dcampak masuk U***.huh.rase cam nak nangis pun ade..but,friend in need is a friend indeed..(eh?btol ke phrase aku neh?)...klo terbalik btol kan eh.

eh.jap.friendship day lambat lagi.sekarang teacher's day..
and.kat matrik.aku ingat lagi pn.jenab..en.apis..pn.michelle..mr.beng..en.salamander(salahudin.sbb die ajar bio.die ske salamander)..n etc.thanx 2 all of u..
for lecturers in U***...thanx 2 all of you jugak.tiada apa yang dapat membalas jasa kalian.semoga tuhan memberkati kamu.
.amin.

*diam jap*

dr.azreen bin azman(takde gambar)
lecturer yang paling_________(fill in the blank).even aku banyak wat masalah ngan die.ke die yang wat masalah kat aku..tk tw la..pape pun aku still ucapkan selamat hari pensyarah.haha
.baik aku.
dengan adanye die..baru aku tawu JAVA 2 menatang ape.ble aku tgk buku ader gambar kopi.aku da mule rase pelik...
dengan die jugak la.aku tawu erti DATA STRUCTURE..even aku tk tw pape pun pasal mende neh..timekaseh gak la sebab wat aku me'repeat' balik paper2 neh..

waaaaaaaaaa..(-_-!!

okeh.pnat da.taip.
pape pun timekaseh guru.guru ku sekalian.kau telah banyak berjasa dalam hidup aku.mendidik aku yang nakal neh.marah mu menjadi nafas.ayat2mu menjadi nadi dalam hidup aku.
terimakaseh guru.

SELAMAT HARI GURU....
(klo aku listkan name2 cikgu aku dr tadika neh msti panjang gler)

TADIKA ABIM Johor Bharu 1993-1994
SRI ABIM Johor Bharu 1995-1997
SRI ABIM Sg. Ramal Dalam,Kajang 1997-2000
SMI Al-Amin Sg. Tangkas, Bangi 2001-2003
SMKA Maahad Hamidiah,Kajang 2004-2005
Kolej Matrikulasi Melaka,Londang 2006-2008
U***,Bac. Deg. Comp. Sc. Hons (Information Security And Assurance) 2008-2011



~bila kosong.takdela cikgu dalam dunie neh

4 comments:

anis said...
This comment has been removed by the author.
anis said...

apekah u***??menatang apekah itu??cbe jlskan..sy kurg phm..haha

adekah anda sdh mngenal ape erti kopi 2?knape sy blom???wawawwa...

jap2...nk gelak dlu..hahahhha..best tol tgok gamba ko mse skool..yg emo 2..ak nmpk!ak nmpk!hehe

shu jalal said...

gelak eh??

hahaha.takpe.takpe.
gelak la.swonok~
aku kanak.kanak emo

hehe.kopi 2 aku taw asal-usul die je la..isi kandungan haram ak nak paham

nampak?diam2 tw...XOXO

Raz said...

nak fill in the blank....!!

"komited dm keje"

hehe

klu satu perkataan je = komited