Pages

Monday 11 May 2009

Gambar...gambar...gambar

owh yeah...new days begin..

hurm testing.testing..
try amik gamba gne webcam.memandangkan budak yang study kat uitm 2 budak sci comp gak..so, banyak la software2 terbaru yang aku tak pnah nampak sebelum ni,jadi bahan ujikaji aku...menarik gak

disini aku akan meng'upload'kan beberapa keping gamba yang da aku snap kejap tadi.uhuhuhu

ni klo tetiba rase nak tgk bile anda jadi kurus cengkung,tp style otak besar..=P

muke ikan yang sedih cam baru kene tangkap kat laut...
ni bile muke anda telah di'simetri'kan....kembar aku?!
erk??!...alien..
and finally, lpas korang da tgk muke2 aku yang huduh smpi korang rase tak cam muke aku...

tada.

..........it's me babeh..........


ok,sekian ni saje gamba2 dari aku...len kali aku akan upload kan lagi gamba2 yang lebih menarik..by the way untuk kengkawan yang nk taw aku gne software ape...cari la downloader untuk CyberLink Youcam(just click on this word to link for downloading)...

tapi.

klo da taw diam2 je la eh.aku tw aku kodok bab2 software komputer neh...







~bila kosong (-_-!!

4 comments:

pZah said...

woihh seram siot!
xnk tgk..xnk tgk2!
nnt aku xleh tdoq mlm nih..ahaha

~aku tgh download nih.nk blik wat cite alien ngn adik aku nnt ..huhu

anis said...

haha..comey yg cam muke ikan 2..kuittt..!!ahaks..ngee

Raz said...

haha best2

nnt try donlod

weh cmane ko bwat akujiwakosong kat atas tu?

lawa la

shu jalal said...

kepada pZah..
tahu tak mengapa tgk keseraman muke aku..kan aku pnah pgg watak anak pontianak...
da lupe??sampai shud takut nk tgk muker aku..huhu

kepada chocolate..
hehe..kiut??

kepada RazFiRa..
chantek??tanye orang...sbb aku pun tak reti sangat..
try bukak kat http://www.picnik.com
gambar kene edit and create sendri la...