Pages

Friday 15 May 2009

cara2 nak men'chantek'kan belog anda...

salam kawan.kawan kentang(ni sebab da lama tk g mcD) =(

okeys..back to the topic..sejak 2menjak aku ngadap laptop kat umah ne and since papa terchenta membelikan kami maxis bredbon..
maka..banyak dah yang kami blaja..even it's not about academic studies..but, im computer science students rite?
uhuh...

razfira tanye.."eh..cane ko wat akujiwakosong yang kat atas tu....lawa la?"...

erk...

"thnx ya"...

ni pun budak kecik yang ajar aku..anyway,banyak care sebnanye leh gne untuk mengedit header 2...gne adobe photoshope buleh(klo reti la)..and,technic yang aku gne ni based pade website picnik..
kat situ..korang kene upload dulu gambar dari mane2 folder,and then baru boleh la nak meng'edit'kan effect ke dalam gambar tersebut..
buleh add text, sticker.ape lagi nta...tak hengat....

and if you are interested in 'eff'ing or get your pitured 'eff'ed..leh la wat g2 ngan klik sini.
kat sini kawan,kawan leh la nak upload kan gambar ngan berbasedkan gambar2 yang chantek? kut...hurm..menarik gak..

tapi..

ingat.jangan jadik macam kanak.kanak. maispes plak belog korang(uhuk belog aku?)..even beog aku da agak macam maispes da gamaknye...
and nk edit template 2 hati2 ye..,jangan jadik cam kes syazz bile belog die kene wat baru.
hahahahahahah

jahat giler aku.

dan aku juga dah menjahanamkan belog orang.hikhikhikhik
belog incik kambing dah jahanam.tapi saya da wat yang lain...
mahap~=p

aku jahat lagi..

*hurm*

takpe.takpe.
we learn from the mistake kn...and practice make perfect..
huahuahua..

okey.selamat men'chantek'kan belog kawan.kawan ye





~bila kosong.tak chantek la belog XOXO

2 comments:

Raz said...

haha

thanx ek

wah sape ek encik kambing 2?

trase mcm da taw walaupon x click

hoho

shu jalal said...

uhuh...

aku rase ko da taw even ko takyah teke..

=p