Pages

Thursday 19 March 2009

Sayang, u can dance.....

18 mac 2008: agenda pertama-tgk wayang.check movie ape yang ade kat TGV Seremban 2...
hurm...seme cite tak bes...The Watchmen.Jin Hutan.Race of the
Witch Mountain.blablabla.....nk tgk cite pe eh?

At last,atas decision my hunnyLemon, kitorng tgk cite.
"Sayang,u can dance".....WTF??!!..
first time dalam hidup aku...aku tgk wayang cite cam2...rase cam menbazir je plak duit...nasib bek hari Rabu.rm6...so,takpela..."test power...sesekali layan malay movie pe salahnye kan??" huny kate.



....rase cam nak merajuk gak la....tp,stat2 je cte...uikz??!jiwangnye lagu...kene plak 2 tgk ngan couple kn...uh-huh...cair la kjap...

lalalalala~

Cite pasal remaja zaman sekarang.Ketinggian darjat menjadi ukuran dalam menentukan pasangan hidup anak2...perlu ke macam 2??...Mia dan Remie.First jumpe time dance class diorang.Mia ikut sepupu die,D(Dafi) untuk join dance team...last2..syok plak kat Remie.Memandangkan Remie ni hanya bekerje sebagai mechanic manakala bapak Remie ni plak just as a driver je...so, Datuk Bakri takleh nak terima Remie ni dalam family...


Klimaks cite yang .....agak....lambat..cakap pun lambat giler..(sempat tdo jap.sebab 2 la tak suke tgk cte melayu)...and finally,klimaks cite tercetus bile,Datuk Bakri membelasah si Remie ni sampai Remie ni lari balik Sarawak tanpa memberitahu Mia...and the end of the story,Remie mati sbb tatao la sakit ape...hurm...buhsan!!~
pas2.yang paling mengejutkan...ade plak scene sharifah amani and samuel rizal kissing kat dalam kelambu...WTH????...memang da trend cite2 melayu zaman sekarang kut...ske sangat nak ikut mat saleh..kiss2...bajet sedap???
tolong la!...yaks~



tp,agak sedih la ending die 2...sbb...bile huny dengar aku menyedut hingus aku(erk??)..."oren,nape?nangis ke?"....aku tampa skali tgn die.

"weh...tak main la nangis2...!"...ceit.po da...sedih die tadela sampai tahap aku leh nangis...

huhuhu...so,ini la antara barisan2 pelakon nye:

dafi...sangat montel die dalam cite neh


amber chia yg seksi ni pn ade tw

2 comments:

Raz said...

xsangka ko tgok cite ni

kui3

Anonymous said...

weh..

jgn kutuk.erk...
sbb da tade cite bes kat cinema 2...2 yang aku terpakse layan cite neh...

huwaa...!!~

p/s:aku pn tk ske..tp da org ajak