Pages

Thursday 19 March 2009

Dragonball Evo

sebagai seorang kaki wayang yang setia...

hari 2(14 mac 2008) aku da pegi tgk Dragonball Evo ngan comrade aku kat TGV KLCC...sebnanye takde la minat sangat pun ngan Dragonball neh(haram satu pun aku tak taw watak2 dragonball)...tapi, ade satu aura yang membuatkan aku nk gak tgk cite neh....CGI technic,ape jenis evolusi yang diorang nak bawak plak kali neh...
so,kali ni aku nak bawakkan la sedikit sinopsis dan komen aku tentang cite neh..(er?sape yg tk tgk ag .jgn bace la entri ni eh.tak suprise r nnt)




ok.kisah ni berkisar,cam beyse la watak utama nye Goku an atuk nye Gohan.So,tugas diorang sekarang adalah untuk mencari kesemua 7 bijik Bola Naga neh even dalam pada masa ynag sama,Piccolo tgh cri gak bola2 neh untuk tunaikan hajat untuk menakluki dunia dengan dibantu oleh Oozaru.Kecelaruan identiti yang di alami oleh si Goku ni bile die nak menentang Piccolo a.k.a Piko(remaja syaitan klo dalam komiknye) sebab si Piccolo neh btaw kat Goku yang die Goku ni sebnanye kelahiran Oozaru(die neh jin jahat la dlm Dragonball)..da mule serabut otak budak 2...hurm


blablabla...malas nak citer panjang.nak taw selanjutnye...g tgk sndri...


Kitorng beli popcorn...lupe nak makan.da hbs cite baru ingat..hurm.best ke??


adakah telampau taksub ngan ke'hensem'an si Goku?


atau disebakan ke'cun'an Bulma??


hurm...mungkin kut....tp,ade sedikit komen.Teknik peng'grafik'kan nye 2 leh la tahan.(ala2 cite Forbidden Kingdom pun ade)..but then, kekurang konflik dalam cite neh...i mean 1 jam setengah 2 tak puas nak tgk...ingat kan ade lah part lawan2 kalah mati ngan Piccolo..last2...
"hak....KAME....HAME...HAAAAA!!!!!"....2 je?????

(ni...Piccolo ngan s/u die..pe nta name..)

hadui...

hurm...so rate yang aku leh bagi kat cni...3bintang..


ok kut???




0 comments: