Pages

Friday 16 July 2010

A date with a Person named DENTIST



OMG!.....

da macam nyanyi lagu Usher la plak.

em..2day ade appointment ngan dentist kat Semarak....
sape2 yang ade dekat2 Nilai..yang rase cam rajin nak temankan saya pegi cabut gigi...jum kite runtuhkan klinik 2.so, tak yah la saya cabut gigi hari ni..takut nye mummy~
ow.sebnanye gigi saya sihat2 je.tapi ade 1 gigi yang bernasib malang bile saya dengan rakus nye menggigit tulang ayam sampai pecah gigi geraham..harks~kuat tw gigi...itu lah kebaikan minum susu..teehee

alkisah kepada cerita..saya sebnanye masih menyimpan mentaliti zaman kanak2 bahawa DENTIST tu someone yang sangat jahat..yeh~evil scary dentist.yang memegang injection yang sangat besar dengan mesin drill yang besar...untuk mengorek2 gigi saya....

awwww...that'll be hurt...NOOOOOOOOO!!!

"oh, tidak..kenapa saye ade pemikiran yang sebegitu???"....hahahahaha

yikes.that what makes me scared to see dentist till this moment..

camne ni??tido malam da asyik tak lena.haish.takkan nak bergantung ngan pain killer je tiap2 hari..rosak kidneys I..uhukz.








ergh...tapi kalau dia yang jadi dentist...ehehe.takyah suh..hari2 I gi klinik dia..hari2 I nak jumpe dentist yg kiut camni...oppss.laki org shu.saba2..teehee~

ok..perlu siap2 skarang.persiapan mental dan diri.....jap lagi nk gi jumpe dentist.

sob.sob T_T


sheikh muzafar.nape la ang tak jadi dentist????

2 comments:

Raz said...

slamat berdeting.hohoho

shu jalal said...

hoho...malangnye dating ku di tunda pd hari isnin...

aish...lagi lambat deting..lagi gemuruh I di buatnye...uhukz