Pages

Wednesday 8 July 2009

Here I come....xOxO~

salam seme...

wah.wah.wah...mesti korang seme rindu kat I kan...
hahaha...

ehehe..well, sejak 2 menjak yang teramatla bzee(kununnye)...aku tak dapat nak mengupdate blog ku inih dengan konsistennye..hahaha(sah.cakap tak supe bikin)...abaikan entri sebelum ni.berkaitan ngan blog...
lalalala~....okeys.taknak nak membebel panjang..sekrang ni pun da masuk semester baru...dan dengan azam baru...dan dengan 'teman lelaki' baru...(wah!)...

okey2...dah..

sebnanye nak share lah pengalamn pertama kali aku kerja...well..korang seme tawu kan yang aku telah memenuhkan cuti sem aku ngan bekerje di kedai kraf..well-anugrah klasik..
tapi.
taknak la share sekarang...sebab cam tade mood nak cite.duk kat foyer neh mmg tak best!..tgu utk entri yang berikutnye la ea
hehehe~

banyak gile behaviour manusia2 dalam dunia neh(seperasan aku).....-bukan aku yang perasan taw!...

daa~


1 comments:

Raz said...

welkam bekkkk!!

hihi